Weird?!

Okej, något riktigt läskigt hände mig nyss. En främmande människa som jag inte alls vet vem det är ringde på min mobil med dolt nummer och sa "Tjena Mange" Jag bara "Du måste ha ringt fel"
Han: "Nej jag lovar, jag vet vem du är. Du är Josefine från ..." (Sa rätt stad) Fatta läskigt, jag hörde inte ens vem han sa att han var? HJÄLP! Det konstiga är att mitt nummer inte ens står i mitt namn :S Nåja, det återstår väl att se om det kommer fram någon snygging till mig på måndag och presenterar sig x) haha!


Btw så var vi på en föreläsning idag i aulan. Vi lyssnade på en snubbe som har setat i konsentrationsläger under andra världskriget. Riktigt intressant! Jag fattar inte hur man kan göra sånt. Förinta miljontals människor! Judar är ju lika mycket värda. Och det var inte bara judar utan även homosexuella, prostituerade m.m.

Det konsiga är att folk idag förnekar att detta har hänt, att det inte alls har varit någon förintelse. Hallå?! Vi har ju vittnen fortfarande. Vissa lever fortfarande kvar och ändå förnekar dom det? Hur sjukt är inte det!
Nej usch för världskrig...

Peace! / Josefine

KOMMENTARER


shitt va läskigt :O

jag hade skitit på mig om nån

främling ringer och vet vem jag är!!

hoppas det inte är en knäppis!



2009-01-23 // 22:03:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: