Suck...

Dessa män säger jag bara. Här sitter jag HELT ensam på en fredagkväll medans pojkarna är ute i garaget och håller på med inget mindre än bilar. JIPPIIIE! Eller inte, bara jag som tycker det är fruktansvärt ointressant när dom vid varje måltid då vi ska umgås snackar om bilar! Nej usch, bättre samtalsämne tack! :P


Nog om detta.
Idag är det åter igen dax för en till säsong av Let's dance. Vem är det som tar hem segern iår? Kanske Laila Bagge, eller Mojje, eller varför inte våran stora bloggdrottning Isabella "Blondinbella" Löwengrip?



Själv är jag inte alls mycket för det är programmet utan klarar mig utan det. Men vem vet, kanske slår man över och får se årets troschock? Det var ju trots allt en stor uppståndelse kring Mat-Tinas förra året! x)
Ska ni se det?

KOMMENTARER


Ja han e gullig & hon e såå vacker..du vet att det e hon i Mean Girls va? :D

2009-01-09 // 18:31:47

haha OMG Josse jag vet vad du pratar om min kusins pappa snackar ALLTID om bilar, när han är här lr när man e på besök hos dem jag ba"Jaha nu börjas det igen" 8-)

2009-01-09 // 18:33:11

Ja med..har den hemma ;D ja hon e verkligen suuuperkorkad att det inte e sant..hon blir kär i sin kusin..hon ba"först kommer brylling, sen syssling & sen kusin..hon den mörka ba"nej det e fel"xD Bättre än Lindsay Lohan iaf :P



Ja lr hur? såna ska jag fan skaffa slippa höra ordet bilar...men en gång så va mamma o bestökte sina päron det va jag, syrran brosan hemma..syrran skulle åka till USA så det va jag brosan & pappa hemma..dem prata sport, bilar aktier..O dem dissa mig totalt..jag ba"Kan vi gå hem"? dem kolla på mig sen forsatte dem att prata jag ba"Mamma kom heeem"xD

2009-01-09 // 18:47:52

Jag kollade lite halvt på det, ville ju bara se hur laila skötte sig, men missade just när hon skulle köra :P smaaaart drag av mig. ;)

2009-01-10 // 03:26:27

Hehe, jag hatar oxå bilsnack. Vad är det som är så interessant med bilar och hur sjutton kan man komma på så mycket att snacka om dom. Bil som bil. Den kan vara snygg och ful och resten är inte så interessant.

Kram

2009-01-10 // 11:12:27

Yeeah han e hot..söt smile med ;D

2009-01-10 // 16:37:12

Let´s dance är ju inte heller särskilt intressant!

2009-01-10 // 19:53:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: