Stress, stress och åter stress!

Idag blev en stressig dag. Jag hann nämligen inte mer än hem från skolan, borsta igenom håret och trycka i mig två mackor och sedan sticka iväg till Valbo och IKEA. Pappa skulle kolla på en bil och självklart passade jag och mamma på att gå på köpcentret och Ikea. Dock hittade jag inget speciellt eftersom vi stressade oss igenom butikerna eftersom vi trodde det stängde 18.00 när det i själva verket stängde 20.00, OOPS! Jag hade visst kollat fel. Nåja, det blir troligtvis en till sväng så!


Kollade ni föresten på "Trollkarlens hemligheter" igår på femman? Det var rätt intressant, man fick reda på hur det gick till. Men det är ju inte speciellt schysst mot de andra trollkarlarna och jag har inte alls några funderingar kvar av hur dom kan trolla bort en människa, såga itu en människa. Vill ni inte få reda på det så kolla inte :P

Nu ska jag kila, svarar på kommentarer tomorrow.!

Love ya / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: