Som barn på nytt!

Igår blev jag riktigt pysselsugen! Så gissa vad jag gick iväg och köpte efter skolan idag? Jo nämligen ett paket så man kan sätta ihop sina egna smycken. Ett halsband och ett armband blev det. resultat kommer senare! Så nu vet ni vad jag ska syssla med ikväll (:

I helgen ska jag:

*Träna om det inte blir så kallt som -10 grader då träningen ställs in...
*Plugga till matteprovet
*Åka och kolla på Kevin, Robin och Alice
*Åka på möte angående träningslägret i påsk (:

Vad ska ni hitta på?

KOMMENTARER


Haha, jo... fast egentligen hatar jag att prata i telefon ;p

2009-01-30 // 19:31:29

lite, men inte helt, känns fortfarande dåligt i halsen & sådära .. :/<3

2009-01-30 // 20:21:49

jaaa, älskar den!! <33

2009-01-30 // 21:54:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: