Så tokigt det kan bli

Min farmor är då för söt hon. Hon berättade en rolig sak för mig i torsdags. Det roliga är att det är så typiskt henne!

Hon ringde hem till mig förra torsdagen då jag var hemma och undrade om jag kunde nummret till pappas jobb. Jag kan det inte eftersom han nyss har bytt men sa att hon kunde ringa på mobilen.
sen hade hon tydligen ringt ett nummer som hon skrivit upp men som var utan namn, och hon trodde antagligen att det var pappas nummer. Det var det självklart inte utan istället svarade Marcus (bror) men han sa aldrig sitt namn
F: Ja hej, det här är B:s mamma  (B=pappa)
M: Ja jag vet
F: Gör du?... Nämen Marcus är det du?
M: Ja *skratt*
F: Har du redan slutat så du är på pappas jobb?
M: Nej jag är i skolan.
F: Nämen, är det här ditt nummer?
M: Ja, det är det *skratt*

haha, sååå söt! "Hej, det är B:s mamma" haha x) Du är då för rolig du <3


Nu har jag skrivit klart min novell till svenskan så vi får se om den blir nå bra. Det ska handla om Mänskliga rättigheter så jag skrev om en tjej som blir misshandlad av sin pappa. "/
Ingen träning blev det heller då jag fick reda på att jag inte hade någon skjuts. Mamma jobbar och pappa och Marcus åkte iväg till Strängnäs och kollar på en bil. Jag valde att stanna hemma då jag inte skulle kunna gå på stan eller något sånt, och en bilresa fram och tillbaka är ju inte världens roligaste!

Ikväll åker jag iväg på någon föreläsning om föräldralösa barn tror jag det var. Det lät intressant!

KOMMENTARER


Hahaha, men fy så gulligt! Naaaaw.

<3

2009-01-17 // 15:01:54

Du menar danny hot inlägget? ja dn har kommit fram men liite väl sent bara :P

2009-01-17 // 15:28:34

Hmm tror inte det..men den kanske dyker upp, det brukar sega ibland :P

2009-01-17 // 15:39:42

haha din söta farmor :Djag saknar henne !! <33333333

2009-01-17 // 20:57:25

ja, är nästan säker på vad jag ska välja,

men inte vilken skola..



<3333

2009-01-18 // 00:09:49

Blogg.se vad riktigt knas..men aja får se om den kommer upp du är skyldig mig en kommentar ;D

2009-01-18 // 00:14:11

YES ! Ikväll är jag hemma .. Bara att ringa ;) eller också ringer jag xD <3

2009-01-18 // 09:28:25

snygg heather =)

2009-01-18 // 15:36:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: