Just me...

Jag har blivit utmanad av http://chocolatechic.blogg.se/

Berätta 7 sanningar om dig själv:

1. Jag är extremt sällskapssjuk och hatar att vara ensam. Kärlek är ett måste ;)
2. Jag brukar ofta prata innan jag tänker, vilket inte alltid kan vara så bra
3. Jag har inte världens bästa självförtroende men försöker bygga upp det.
4. Jag älskar tecknat!
5. Min stösta fobi är spindlar, men jag hatar även disktrasor. Iaf sådanna som har använts ett tag...
6. Jag har extremt lätt för att gråta när jag kollar på film eller tvprogram.
7. Jag gillar inte vintern då det är för kallt för mig. Visst det är fint men inget mer! :P



Jag utmanar: Alla som vill. Maritza, Martina, Mariella, Amanda, Leeniz, kör på :D

KOMMENTARER


jarå, snart lär jag mig alla låtar!! haha x)



puss <3

2009-01-27 // 17:13:48

Idioter i klassen bara .. känns så jävla meningslöst att behöva lyssna på massa tjaffs och skitsnack, nu efter det här .. det känns som jag är den enda mogna ... kan jag ringa dig ? <3

2009-01-27 // 19:07:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: