Idéer kan vara bra...

Läste just detta på Dannys hemsida och tyckte det var en otroligt bra idé:

Det är såhär att jag (Erika) och Mathilda har startat en insamling på Barncancerfonden, där vi ber framförallt Dannys fans att ge ett bidrag men självklart alla andra också! Danny har ju berättat att han inte vill att vi ska köpa presenter osv...så därför startade vi en insamling istället, där pengarna går till forskning!
 
Det skulle vara super ifall du ville skriva om denna idé på hans sida (så får vi hoppas att han inte läser det) för att nå ut till ännu fler fans!
 
Mer info om denna insamling finns på http://www.barncancerfonden.se/2382


Hur smart är inte detta? Bra tänkt tjejer! Ska se till att gå in och skänka en slant eller två, vad säger ni? Keep going!

KOMMENTARER


haha ska berätta då :P



I Syrien(där mamma bodde & kommer ifrån) fast jag e libanes.Man äter inte i köket man äter i vardagsrummet..köket e jättelitet.Men sen hämtar man ett bord & äter sen dukar man av & ska lägga tillbaka kaffebord & det..Min min morfar han va jättenoga med detta.Det fick inte stå snett & skulle stå på mattans kant



Sen la han kudden rakt allt skulle vara perfekt..Men när jag såg att han höll på så vela jag reta han :P Jag flytta på bordet..sen kom han in & ba"Vem har flyttat på bordet"? Sen kasta jag kuddarna på golvet & ba"Morfar kuddarna ligger å golvet" han ba"vem e det som håller på, sluta med detta"..fast han va ju inte skitförbannad men smått irriteraf & rolig xD

2009-01-16 // 16:43:06

Han har jag ju haft som Veckans Hottie ;)



men kan han ha igen om han vinner ;P tror jag^^

2009-01-17 // 00:43:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: