Busy, busy woman

Gårdagen blev det inte mer än skola och träning. Fatta dryg den var eller min trots den jobbiga stationsträningen så har jag inte alls mycket träningsvärk. Någon som är bra på att strecha? haha

Idag har jag också bara hunnit med skolan. Har nyss renskrivit min novell, not fun! Men den är helt okej (: Det är bara att inse, jag kommer aldrig bli en författare! Hur roligt liv har inte jag egentligen! x)

Sorry, har inte så mycket intressant att skriva, inte orken heller! Men ska ner och kolla med mamma om hon har beställt någon tid till ansiktsbehandligen och frisören idag!

Måste bara meddela att om en månad fyller jag år och om en månad och 1 dag sitter jag i Leksand och kollar på EMD m.fl. hihi! Längtar <3

KOMMENTARER


Meeean :P



Jo det e bra men seg som tusan ;P hatar att vara seeeg-.- ;P

2009-01-20 // 16:52:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: