I don't get it...

Det är helt galet, jag hinner inte med mycket alls just nu Och jag fattar egentligen inte varför! Ska bli otroligt skönt att gå ut på APU de 2 närmaste veckorna framöver och efter det få ett efterlängtat sportlov!
Bilder lovar jag att kasta upp snarast möjligt, och designen ska jag också försöka fixa! Men det får bli senare. nu ska jag nämligen skriva en reflektion till "Remember the Titans" som vi såg på före jul. är det inte härligt hur man skjuter upp allt! Vi får se hur mycket jag kommer ihåg. Och ikväll blir det träning! Sen är det sovdax!

Vi hörs imorgon!

Puss / J

KOMMENTARER


Knarkare :O haha :P



Nej ingen aning men det får vi reda på sen, OTH börjar med snart :D

2009-02-04 // 15:59:22

Vill se hur du ser ut efter din klippning!! :D



tack <3 Kan väl fixa din blogg nån gång :) <3



Puss <3

2009-02-04 // 17:12:06

Skönt för dig, jag får sitta i plugget 2 veckor till och bli galen på lärarna.



Isvaksträningen gick bra, men jag var inte med, för jag är förkyld. men 2 av killarna i klassen gjorde det. Skitkul, sedan hoppade vår lärare också i xD

2009-02-04 // 21:46:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: