Helgen som varit + idag!

Usch vilken lång dag. Inte nog med att jag jobbade från 07.00-16.00 utan min handledare ligger hemma i magsjuka! Härligt va? Så jag får svansa runt några andra imorgon också! Dock var det inte så jätte mycket att göra mer än att hjälpa dem upp ur sängen och duka fram och av bordet och diska.


Helgen då i sammanfattning:

Lördag:
*Kom dit runt 15.00 och vi åkte direkt till dollar och köpte lite saker till överraskingen och godis
*Började fixa med överraskningen som tog nästan hela kvällen. Klantig som jag var så hade jag sönder en sak så vi fick lov att gå tillbaka till dollar nästa dag
*Kollade på Melodifestivalen
*Pratade innan vi gick oxh lade oss

Söndag:
*Ställde klockan på 09.00
*Gjorde iordning potatisgratäng
*Gick iväg till dollar i ca. 1 dm pulsning i snön (DRYYYGT)
*Åt mat
*Fixade det sista med överraskningen
*Knäppte massa kort med överraskningen
*Åkte hem runt 16.00

Bilder kommer förmodligen sen!

KOMMENTARER


Vad långa dagar du har :D haha

Bra att det gick bra i alla fall!

Var va det du va nånstans? :)

LOVE YA!

2009-02-09 // 17:46:42
Anonym

Den låten e sååå fin jag lyssna på de om & om igen^^



Den där scenen du vet när Tess avslöjar att Mitche ljugit sen står Shane bakom henne sen vänder hon sig om & hon ba"Shane" & han skriker på henne..åhhh den scenen känns fan äkta för han har gråten i halsen...min plutt^^

2009-02-09 // 20:30:02

Den låten e sååå fin jag lyssna på de om & om igen^^



Den där scenen du vet när Tess avslöjar att Mitche ljugit sen står Shane bakom henne sen vänder hon sig om & hon ba"Shane" & han skriker på henne..åhhh den scenen känns fan äkta för han har gråten i halsen...min plutt^^

2009-02-09 // 20:30:47

HAHA jag märkte det! x) <3

2009-02-09 // 20:35:15

Tack själv underbaring :) <3



jaa älskar den! Hoppas det blir

en liten signering i Borlänge snart ;)



PUSS <3

2009-02-10 // 12:11:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: