Friday

Efter jobbet åkte jag typ direkt in till borlänge och Kupolen för att möta upp Maritza och Martina. Det var presentdax, Mariella fyller nämligen år imorgon. Men Maritza mådde inte så bra, hon hade ont i magen och mådde illa så hon åkte hem efter ett tag, men jag och Martina stannade kvar i ca. 1 timme till, kanske mer.

Haha! Vi stod inne på H&M och luktade på bodylotion och jag skulle trycka lite för att det skulle dofta mer, och tror ni inte att det sprutar då? Jo, rätt i ansiktet. Efter det var det den lukten jag kände hela tiden x) haha!

Nu köpte jag äntligen ett svart långt linne som jag velat ha superlänge men aldrig hittat ett, eller så har storleken varit slut :P

På torsdag brudar! "Det löser sig, det gör det alltid, jo det löser sig. Så brukar allt bli, det kommer fixa sig tillslut..." haha!
Längtar!

Har ni haft någon otur idag då?


KOMMENTARER


hahah så kul på kupolen x)



PUSSSS

2009-02-14 // 23:16:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: