Bus

Hej hopp i stugan! Nu har jag inte bloggat på två dagar. Anledningen, jo igår var jag med systrarna (igen, får jag aldrig nog? Svar: NEJ! haha)
Vad vi gjorde:

*Pratade massa strunt, men inte för oss, det är viktiga saker ;) haha
*Åkte till Kupolen och kollade skor, hittade snygga men de kostade 900, nja, inte nu va!
Väl där kollade vi på Lilla Sjöjungfrun och blev tillsagd av en vakt för vi satt med benen på armstödet. Efter det anteckande han som en tok så man kunde tro att han hade anmält oss för mord eller något sådant x) haha!
*Åt mat och fikade
*Kollade på film :D



Idag har jag inte gjort någonting alls. Internet har inte funkat på hela dagen så jag har fått segat bort dagen med film och annat. Så ja, lite tråkig dag ja!

Men ikväll ska vi fika semla, det är ju trots allt Fettisdagen, och i helgen följer jag nog antagligen med systrarna till Muppsala! :D (Uppsala)

Puss / J

KOMMENTARER


HAHA, snygg bild..alla sticker fram huvet ..8)<3

2009-02-24 // 19:37:52

TACK :) fast den blev lite rörig ser jag nu.. men men... :P Nej jag är inte perfektionist som en viss D.. x)



haha kulig dag :)

Hoppas han inte skickade till polisen! haha x)

vi har våra planer vi x)



Kul om du kan följa till uppsala i helgen :)

PUss på deej<3

2009-02-24 // 20:35:35

HAHA! :D

2009-02-25 // 11:02:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: