Back...

Nu är jag hemma igen efter en superkul helg med mortion x) Jag bloggar mer om det sen när jag har lust :P
Som ni kanske vet så gick ju Alcazar (<3) och Emilia vidare till finalen igår. Men ursäkta, Caroline af Ugglas? Vad är det med svenska folket, och den internationella juryn?!

Det var bara tre låtar igår som jag verkligen gillade. Alcazars, Jonathan Fagerlunds och Marie Serneholts. En gick åtminstone vidare! (:

Imorgon ska jag ut på APU. Jag börjar klockan 07.00 så det blir att lägga sig tidigt idag för den här helgen har det inte blivit så mycket sovande som jag hade önskat, men brukar den någon gång bli det när man sover över hos någon? :P

Puss / J

KOMMENTARER


Men ser ut som värsta mongot när jag ler haha :P ska alltid le stort xD

2009-02-08 // 17:16:15

Yes, vi skickar bilderna! :D <3

2009-02-08 // 20:03:50

Tack för helgen, och nej, man

får inte sova länge här inte, haha x)

Måste göras om snart!!



Älskar DEJ <3

2009-02-08 // 20:53:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: