Allmänt...

Ja som ni ser är nu en ny header uppe. Jag vet inte om jag är så nöjd ännu men den får duga tills vidare. Bloggen ser ju lite mer personlig ut nu tycker jag. Programmet jag håller på i är ganska främmande för mig i och med att jag skaffade det för två dagar sedan, men det går väl bättre med tiden! (:

Nu är träningen avklarad också. Riktigt skönt. Vi körde brottning, otroligt roligt, men också fruktansvärt jobbigt! Sträckt mig i armen tror jag att jag har gjort också, mindre skönt!  Snart väntar sängen skulle jag tro. Jag ska försöka att inte sova allt för länge!

Har ni haft en bra dag?

KOMMENTARER


haha x)

ja det ska bli skojsigt!!!



Det är vita skor x)



<3333

2009-02-27 // 00:19:15

Det enda jag vet att vi ska göra är att vara på stan och titta runt där och se om vi hittar något.

Sen så skulle vi kanske gå och se Discodaggarna om den går.



Love <3

2009-02-27 // 17:58:11

& jag fick vara medpå ett hörn :D <3

2009-02-27 // 21:51:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: