TRÅKIGT!!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma sak som nu, tråkar framför datorn :P
Det sista du sa högt: Hejdå antar jag, eftersom jag inte pratar med mig själv när jag är ensam, tro det eller ej :')
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag: Vatten, juice, mjölk
Vad var det senaste du åt: en kiwi :D
Vad var det senaste du köpte: julklapp, men ni kan ju glömma att jag skriver vad !
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Det är så mörkt så jag ser inte, men antar att det är grått och trist och kallt!
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tja, inte kärlek kanske, men början till :)
Sover du tungt: Det varierar, men oftast
Drömmer du mardrömmar: Det händer ibland
Trivs du med ditt jobb: Lat som jag är så har jag inget, men det funkar fint ändå ;)
Favoritklädsel: Svårt att säga, men jag gillar att det ser snyggt ut även fast det inte är så uppklätt :)
Favoritlåt just nu: :O Vad svårt, det varierar hela tiden. Men just nu... So cold med Chris Brown eller Higher med Erik Grönwall, trots att den ger mig så många känslor som är svåra att hantera i vissa stunder :P
Vad ser du om du tittar till höger: En bokhylla...
Vad gör dig glad just nu: ATT DET ÄR JULLOV!!! Och massa annat
Vad ska du göra härnäst: Kanske skulle börjat städa? Hm, nej det gör jag imorgon. Kanske kolla på tv
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Jodå, trött,, glad men ändå lite sur...
Favoritgodis: Choklad utan tvekan. Och så är jag sååå svag för lösgodis!
Kläder just nu: byxor, huvtröja, linne
Sommarplaner: ÅÅÅH! Vart ska jag börja? Frågan är bara hur mycket utav mina planer som kommer att gå igenom
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nääj, men jag vill verkligen kunna spela gitarr, finns det något finare?
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska utan tvekan!
Vad är viktigast för dig: Familj och vänner!
Är du kittlig: Tell me about it!
Snarkar du: Inte vad jag vet, jag sover ju! haha, men jag har inte hört någon säga något
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: ALLA!
Längtar du mest efter just nu: Jul & nyår! :D


Bara för att det här var första gången jag var med systrarna efter Brolle :D
Jag är tacksam att jag har lärt känna er, ni är underbara <3

KOMMENTARER


Ja:D

2009-12-20 // 19:39:02

<333333333333333

2009-12-20 // 22:57:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: