Tjoho!

Ja, det blev som sagt mellandagsrea idag. Tro det eller ej men vi var där till strax efter 10.
Kikade först lite på datorer men den vi hade bestämt oss för var slut, tyvärr. Så typiskt!

Efter en timme inne på Ginatricot i kö till både provhytt & kassa så kom jag äntligen ut med en randig tröja som jag velat haft i evigheter & en kofta. Kan visa bilder sen :)

Åkte hem och skulle kika på en dator, och hittade då en annan som vi skulle beställa, men neej. Nu är den slut och fler går inte att beställa, GREAT! Får se om jag tar en som jag kikat på ett tag eller om jag väntar, det är inte den finaste :')

Visst ja, bilder från julafton kommer också! Orkar bara inte lägga in de på datorn än, jag bjuder på en söt bild så länge :)


Kusin vitamin & jag. Visst är hon söt? :')
Jag hade faktiskt lockat håret dagen till ära, dock syns det inte så mycket här :P

KOMMENTARER


Ser nästan ut som att ni ska vara syskon ist för kusiner =)

2009-12-26 // 17:32:24

SÖTAA :) Ni var sjukt lika.

2009-12-26 // 17:49:32

Oj va lika ni var! :D

2009-12-26 // 19:08:09

Haha, kan tro det:)



Ja, jag fick platt/lock tång, pjyamas, hårtork, presentkort mm. Sj?

2009-12-26 // 21:55:57

Okej, det lät juh trevligt:) Men hoppas iaf att du hade en bra jul å så =)

2009-12-27 // 15:23:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: