JULLOV!

Yes, nu är det äntligen den dagen då man bara skriker inombords av lycka!
18 december innebär jullov!

Vi hade julfest i skolan idag, bara våran avdelning. Jag älskar det då man kommer mycket närmare alla!
Och jag ÄLSKAR lappleken, så himla rolig! Där kan man ju verkligen säga att man har en närhet :')

Hur som helst så efter lite lekar, fika, sång och julklappsutdelning till Benita så åkte jag, Sofia & Mathilda till stallet och red lite på Sofias fina häst!
Jag kan ju säga att min erfarenhet av att rida är ponnyridning för x antal kr och datorspel, YES! I'm the best, NOOOT!
Hur som helst så var jag galet nervös innan, men när jag väl satt där uppe så gick det bra. Okej, jag vågade bara skritta lite med henne, och vi tränade lite att stanna och starta och gå mellan koner och göra volter, men jag klarade det själv, och jag är stolt!
Travade även lite men blev så himla rädd så jag höll mig till det andra :') Det får bli när jag är mer van!
Sen fikade vi med SNICKERSKAKOR! SÅÅÅÅ GOTT!

Mamma fick för sig att åka in på Max efter en sväng in på Dollar när hon hade hämtat mig, mysigt!
Nu ska jag bara njuta av den resterande dagen, nybadad med sockor och tjocka kläder! PUSS!


KOMMENTARER


RIKTIGT JÄVLA NAJS MED JULLOV!! :D

2009-12-19 // 19:37:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: