Today

Jisses vilken lång dag! Skolan från 08-00-16.00. Eller nu blev det 15.30 istället men ändå... Massa feta hål på två timmar hade man också mitt i allt tack vare inställda lektioner så vi satte oss på bussen till stan för att lyckas få en gratis påse ifrån Coop Forum. Innehållet var:

*En apelsin
*En chocolatebar (eller vad de heter)
*En flaska kolsyrat vatten
*Digestivekex
*Drickgröt
(!) Nej, det var inte okej. Visst jag gillar inte gröt, men detta var snäppet värre?!

Foto hade vi också och självklart skulle vi ta "klassfoto" igen (dock bara med dom som gick i gruppen) Och vi fick själva ta bilderna, och min blev bäst så den blir det (fett med stolt om jag får säga det själv) haha!

Ska snart sticka ut på en springtur. Och nu känner jag att detta inlägg blev ganska meningslöst så nu ska jag sluta.
Jag är trött, hejdå!

KOMMENTARER


Fett med jobbigt med långa hål. Sånt gillar vi inte :P Haha

2009-08-27 // 19:12:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: