Massa bra

Jag har haft en galet rolig helg.
I lördags var jag som sagt på surströmmingsfest. Fy bubblan vad det luktade, och en del blev ganska dragna, men hey, vad kul det var!
Folk som inte kunde sluta babbla, massa skratt & nyttiga lektioner om framtiden, kan det bli bättre? HAHA!

Bilder kommer när jag har fått dom :)

Sov som sagt över där och åkte sedan till mormor och åt en mega god lunch & fika på det.
Trött som man var så gick man och la sig vid 22-tiden. Och jag måste verkligen ställa om dygnet nu, blä för det. Onsdag=skola

Vart har sommarlovet tagit vägen? JISSES VAD FORT DET HAR GÅTT! Fast brukar det inte alltid göra det?

KOMMENTARER




jaja men helt klart hörredu, förhoppningsvis kan vi väl ses nåndag den här veckan? :D



saknar dig ju stumpan! <3

2009-08-17 // 15:26:48

MASSA kul har vi haft, speciellt alla roliga historier som vi fick höra där på kvällen/natten.. "vad gör du?" "Jag bara letar efter glas.." HAHA x)



LOVE YOU <33

2009-08-17 // 16:09:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: