Jag gillar Youtube...

...I alla fall när man har zero att göra.
Inte nog med att det finns roliga klipp, det finns filmer också.
Jag har hunnit med att se två stycken idag, nämligen:

*En shopaholics bekännelser
*Hannah Montana the movie

Jag vet, jag kan inte rå för att tycka om Hannah bara lite. Och jag har varit lite nyfiken på filmen faktiskt. Helt okej, båda filmerna var helt okej. Dock inga "The Notebook", "Step up" eller "A walk to remember" som jag aldrig tröttnar på!

Är det någon som har sett "Sommaren med Göran" ännu? Är den bra?

Imorgon ska jag tipsa er om en sak, I like it a lot!

KOMMENTARER


va, kan man se hela filmer på youtube? :O

2009-08-13 // 21:38:22

Jaså, det visste jag inte faktiskt :D

Då ska jag pröva det någon gång !

2009-08-13 // 21:59:25

haha, aaa då skulle vi aldrig ha hittat den om inte vi hade träffat dig XD



Vi köpte en stor Michael Jackson tavla.

2009-08-14 // 10:52:55

sv: ja hittills har jag haft en bra dag:) du då?

2009-08-14 // 12:29:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: