I lööv stan!

Det blev en sväng in stan med Sandra, och en lunch på thai! Mycket gott!
Dock mindre roligt med två ambulanser & en polisbil bredvid. Antagligen så har det varit slagsmål, det såg så ut när vittnena skulle förklara. Och vi såg även en man bli visiterad, röd i hela ansiktet, mysigt... Dock vet jag inte om det var riktigt blod eller inte!


Thaimat är MUMS


Denna söta klocka fick följa med mig hem. Halsbandet fick man med på köpet. 298 kr kostade det bara :)


Föresten kom jag på att jag inte har visat er mina fynd ifrån bla. Uppsala.
Inte världens bästa bild men skit samma...


Jeans ifrån gina för bara 99 kr. T-shirt ifrån Wear it för bara 40 kr.

KOMMENTARER


jag såg dig! haha x)



Vad gullig du är som köper en klocka till mig ^^ hahah nejdå, men den var sjukt fiiin!



<33

2009-08-13 // 14:05:48

åhh! haha x)



så det blir friskis idag va?

<33

2009-08-13 // 14:23:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: