What a day!

Det började med att Sandra och jag skulle ta bussen in till Borlänge men den körde bara förbi oss för den var full. Sandra ringde då Dalatrafik men dom sa att det inte var säkert att dom kunde skicka ut en till buss för det var dåligt med bussar. Så jag och Sandra började gå till hennes mormor men så såg vi en till buss så vi sprang till den och hann med den.
Där mötte vi Mändy och så åt vi på thai och gick sen lite på kupolen. Köpte 2 t-shirtar (: Bild kommer senare, även på min outfit igår skulle jag tro (:

Sen gick vi till Rusta och köpte hårfärg åt Mändy och sen skulle vi ta bussen hem till henne från Kupolen men den missade vi precis. Så vi gick till stan och tog bussen därifrån. Sen färgade vi håret och när det var klart (Skitfint) så åkte vi hem!
Och nu sitter jag här, supertrött och känner mig tjock x) Blir nog en långpromenad imorn!

Ciao!

KOMMENTARER


<33333333

2008-10-27 // 19:46:32
Anonym

Ofcurse :D fredag blir sket bra :D

2008-10-27 // 20:55:33

Härlig dag :D thai-mat är ju sååå gott! Och shopping, alltid kul hihi.

2008-10-28 // 00:49:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: