Söndag

Idag har jag varit på en shoppingtur i storstaden, okej, stor och stor, men stor mot där jag bor x) haha! Hittade en väst som jag kan ha över min skjorta eller nån t-shirt så det ser lite finare ut :P Sen hittade jag strumpbyxor, hårserum och sen köpte jag ett rosa band :D Bild kommer imorn antar jag (:

Jag har även varit med Sandra idag. Skojj! Vi satt och pratade massa skit men shit va trött jag blev!
Nu funderar jag på att skriva lite mer på min uppsats men jag känner att jag inte orkar så jag tar nog det imorn istället, jag har ju trots allt inte så mycket kvar! Om en timme är det Gossip girl som gäller också ;)

Vad har ni gjort idag?

KOMMENTARER


Anonym

Det var såå myyys :) <33

2008-10-19 // 21:12:30

Gocard,läs inlägget! :)

Godnatt

2008-10-19 // 22:46:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: