Oh paaain!

Oh shit, jag orkar inte änns skriva så det får bli ett kort inlägg. Mina armar är helt döda, och jag skojar inte! Har kört boxning i en timme och efter det bowlat i ca. 40 min på idrotten, och jag kan lova att det inte var ett lätt boxningspass utan det var en hel massa övningar och jobbiga saker vi skulle göra med armhävningar och allt var det nu var! Nej tacka vet jag fotboll :P

Efter skolan så kom Sandra hit så jag hjälpte henne och satte i löshår, det blev faktiskt helt okej tycker jag med tanke på att det var min första gång, men hon visste ju såklart vad hon gav sig in på för jag varnade ju henne först :P

Nej nu måste jag sluta för nu darrar mina armar x)

Puss / J

KOMMENTARER


Blixt boll är som rugby ungefär, man får inte passa bollen framåt :)



aaa, street dance verkar skoj!



Det finns vita dam t-shirts på H&M för 50 kr.

Där köpte jag min :D

Kraam <3

2008-10-15 // 20:00:57

körde ni styrka på idrotten? ;)

det gjorde vi oxå, jag har fett ont överallt nu x) haha

2008-10-15 // 20:07:21

Blir nog inte så svårt att hitta den, ligger typ nästan alldeles vid ingången :)



Men om du hinner köpa den innan fredag så kan du göra den hemma hos oss. vi har ett papper kvar som man ska ha för att göra så att den sitter fast på t-shirten och då kan du ta med dom bilderna du ska ha på ett usb-minne eller nått.

2008-10-15 // 20:09:14

ok..

aaaa, jag slutar 14.30 på fredag :)

2008-10-15 // 20:15:05

ja, gör så du.

Jag borde komma ut ungefär 5 min efter att jag har slutat..

2008-10-15 // 20:17:24

Shiit du har tränat dina armar riktigt hårt:O vila nu gör inte ett skit..tur att du inte spelar handboll haha ;D

2008-10-15 // 22:08:58

Lata fotbollsspelare... bara ute efter pengarna ;)

2008-10-17 // 23:29:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: