Make some noice

Jag börjar bli tokig här hemma! Mamma håller på att slipa panelen med en slipmaskin så det låter illa i hela huset. Det spelar ingen roll att jag går så långt ifrån som möjligt, det låter ändå som en jordbävning. Inte nog med det, hon har hållt på i fleeera timmar!
Jag tog nyss en skön promenad i det underbara höstvädret för att slippa oljudet men när jag kommer hem är det samma sak igen! 

Nu sitter jag och funderar vad jag ska kolla på ikväll, Världens Barn eller Sverige - Portugal. Som det ser ut nu så blir det fotbollen, det kan man ju inte missa känner jag! :P

Nu ska jag kila ner (där det låter ännu mer) och hämta ett par öronproppar ;)

Puss / J

KOMMENTARER


Jag kollade upp det men tyvär så finns den inte i sthlm :(

2008-10-11 // 18:39:54

Jag fick tjocka tights, palestinasjal, pengar, två vita T-shirts (på den ena en bild på mig och Danny, på den andra en bild på EMD), choklad :)

lägger upp bild på det sen :)



PUSSSS

2008-10-11 // 21:21:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: