I'm counting the days!

Hej sötisar!

ytterligare en dag avklarad och bara fyra dagar kvar till loooov! Så himla skönt det ska bli, känner mig helt slut nu!
Den här veckan har jag väldigt mycket som ska vara klart:

*2 LPL läxor [x]
*Historiauppsatsen
*Engelskaglosor
*Matteprov
*Svenskaläxa
*Datakunskapsuppgift

Phu! Så om det blir dåligt med uppdatering så vet ni varför! Och jag har INTE glömt bilden från gårdagens shopping, den kommer när jag har tid! Just nu ska jag finslipa det sista på uppsatsen och börja med datakunskapen! Wish me luck!

Ha en fortsatt bra dag babes <3


KOMMENTARER


Ja det var superkul!



good luck darling:)

2008-10-20 // 17:56:43
Anonym

Lycka till med allt skolarbete!

Puss <3

2008-10-20 // 22:31:27

Mitt namn försvann visst.

aja det var iaf jag som skrev :)

2008-10-20 // 22:32:40

GOOD LUCK! <3



Hatar också att ha mkt att göra!

längtar så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mkt till lovet!!



PUSSSS <3

2008-10-20 // 22:41:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: