Idolkväll med systrarna!

Förlåt för dålig uppdatering men jag var ju inte hemma igår!
Direkt efter skolan så följde jag med Mariella hem till henne.
När vi kom dit så åt vi mackor alla fyra. Sen bestämde vi att vi skulle kolla på film. "White chicks" blev det :D Super rolig! haha!
Sen när den var slut var det ca 3 timmar kvar innan Idol skulle börja så vi spelade "upp till bevis" De va kul!
Maritza sa ett ord baklänges "Leb ak" Jag och Martina bara "Kabell!" (Vi uttalade det så) Men de va nått som inte stämde, det var ju förstårs kabel hon var ute efter x) haha!
Kropp mot kropp var väldigt kul, men knepigt! Händerna räckte ju inte till! haha! Sen gick vi ner och åt, och när vi kom upp igen så spelade vi klart, (gissa vilka som vann) haha!
Sen körde vi lite idolfrågor innan det var dax för själv idol. Såå glad att inte Robin åkte!
På Idol eftersnack så gick ju Johan på en dejt

Tjejen: Har du någon tjej?
Johan: Nej, jag är väldigt mycket singel. Du då? Har du någon flickvän eller så?
hahaha!

Väldigt rolig dag! MILDA MARGARINOST SÄGER JAG BARA! x)

   

KOMMENTARER


Hahah XD

Det var kul när Johan sa så, han var nog lite nervös.

2008-10-18 // 12:35:06

Superrolig o mysig dag! :) <333

PUSSS

2008-10-18 // 13:14:18

haha ,det va kul ;) <33

2008-10-18 // 16:16:02

har haft en toppen dag,hämtade momor från Arlanda.

och var kan vara mer speciellt än att ligga i mormors famn och mysa?



Hur har din dag varit? =)

2008-10-18 // 21:42:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: