Brytdag

New day but I'm still in pain! haha! Armarna är dock liiite bättre än igår och jag kan skriva lite finare x) haha! Men träningsvärken ska vi inte tala om :P

Idag hade vi ingen lektion i skolan utan vi hade en "Brytdag" som dom så fint kallar det. Frukost vid 08.30 och sedan var det dax att gå till sina grupper. När vi satt med dom så skulle vi diskutera en hel massa saker, pallar inte ta upp allt men det var kul. Det mesta handlade om droger och misshandel.
Efter lunchen så skulle vi lyssna på när polisen pratade, väldigt intressant men jag skulle behövt en bensträckare kände jag!
Sen när det var färdigt så skulle vi kolla på en film som hette "Våldets konsikvenser" tror jag. Usch vilken hemsk dokumentär. Paolo Roberto var med m.m. (För er som inte visste så var ju han en gangster som ung och har setat i fängelse) Man fick också se en massa äckliga bilder på sönderslagna ansikten och käkar och knivsår och allt. Nej usch, det hatar jag så då fick man kolla bort! Sen pratade en annan kvinna och det var ännu mer intressant och när det väl var slut så skulle vi skriva en utvärdering och sen var det dax att åka hem!

Nu sitter jag här och skriver min uppsats på digerdöden. Eller jag tog en paus från renskrivandet. Jag tror faktiskt den blir helt okej (:

Puss / J

KOMMENTARER


hahah, ja erik i bakgrunden.

Visste inte ens att han gjorde så förräns man tittade på bilderna efteråt, hehe :D

2008-10-16 // 17:36:44

jag lider med dig.. jag har sån jävla träningsvärk i högra vaden så jag knappt kan gå & i högra armen !!

Det är nå skumt med vänster sida asså xD haha!

puss

2008-10-16 // 17:50:24
Maritza

Högra sida menar jag * hahaha skrev feel 8)

2008-10-16 // 17:51:00

haha nej verkligen inte!

dom har fel på öronen 8) haha!

hoppas pluttisen hänger kvar imorn!:) <3

2008-10-16 // 19:43:29

hej hej fin blogg du hhar gmn!<3 (avundsjuk) hhaa kan du kommentera min blogg tack! ;)<3

2008-10-17 // 18:16:31

fin blogg!! gmn <33 haha kan du kommentera min blogg det vore jättegulligt!tack<3

2008-10-17 // 18:20:02

Godnatt!

2008-10-18 // 00:47:06

haha jaa! x) Han gjorde verkligen bort sig, fast det va nog medvetet! :p haha

2008-10-18 // 11:39:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: