Vi alla har våra dumma dagar...

Igår satt vi vid matbordet och mamma berättade om något program som man kunde göra julkort i.
Det var bara att klistra in sina huvuden på en kropp som stod och dansade till olika musikgenre.
Vet ni vad jag tänkte då?
Att man skulle skriva ut dom men hur sjutton ska dom kunna dansa då? x)
Jag kom på mig själv efter några sekunders funderande med att man självklart ska skicka korten till någon på MAIL!


Om jag säger att jag blivit dummare nu när jag färgat håret kommer många hålla med!

KOMMENTARER


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

nu kanske du fattat vad jag menade ? eller ;)

hahahahahahahahha du är såå rolig vet du de?! x)

men naaw så söt ! x) <3

2008-11-28 // 16:03:33

HAHAH, ok :)

Tror du han köpte ett par skor?

2008-11-28 // 17:12:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: