LOL!!! x)

Två inlägg på kort tid, men jag måste bara berätta vad som hände idag. ida och Anja kan ju intyga om att det var FETT kul! hahah x)

Vi skulle ut på stan och ragga folk, fråga om dom visste vad Barnkonventionen var. Så efter att ha åkt till Klacken så åkte vi till stan och Konsum.
Jag tog insiativet och gick och frågade en gubbe
Jag: Hej
Gubben kollar i hyllorna
Jag: Ursäkta
Gubben rör inte en min
Jag: Hej
Gubben kollar fortfarande inte på mig. FAST jag RÅglodde på honom. Så efter den tredje gången kunde ingen utav oss hålla oss mer så vi gick bakom en hylla och ASgarvade! hahah! OH shit va kul det var! Efter det kände jag att jag inte ville fråga nå mer (fast jag gjorde det ändå) Oh, visst va det kul? hahaha! Åh, skrattar så fort jag tänker på det!
Ni skulle ha sett det. HAHAHA

Nej nu ska jag sluta. Ha en trevlig helg, och om ni har lust, kolla nedanför :D

KOMMENTARER


Anonym

Fast det e inte så speciellt klippte bara topparna..



Vad kul gumman, vad vann du då? :D



Puss<3

2008-11-21 // 21:07:20

Vad coolt :D jag vill med vinna nåt^^

2008-11-21 // 21:23:03

Jag vann en singel när jag va 15 - 16 men pojkgruppen 5ive & låtarna va 30 sek långa, det va smakprov för skivan xD

2008-11-21 // 21:58:09

hahhaa mobbare :P



Äntligen åkt Tant - Anna ut :P

2008-11-21 // 23:01:11

Jaa!! Johan sööög..fan om han kommer till final =/

2008-11-21 // 23:11:01

Visst sjunger Robin bra men jag heja på han först för att han va snygg..men sen gilla jag Kevin & jag tycker han sjunger jättebra..man får en kick när han sjunger :D ja Alice e med söt (=

2008-11-21 // 23:20:45

hahahahahahaha snacka om diiisssssaad ! xD hahahahahahhaha x)

2008-11-22 // 16:22:41

Asså man e ju ett äkta fan om man gillar artisten om han/hon kan sjunga...men visst får man tycka att idolen e snygg bara han/hon kan sjunga.



Som Johan Palms fans dem e ju bara kära i honom..& tycker han e snygg..men han sjunger ju inget vidare..



Kevin ja vad ska man säga om honom underbar röst & personlighet

2008-11-22 // 20:56:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: