soool

Aah, solar för fullt. Det har äntligen blivit fint väder igen! Hoppas bara att det håller i sig (:
Det är så sköönt! Det är ju så typiskt att när man är ledig så ska det regna och så, men idag vågade solen sig fram ialla fall! Det tackar vi för (:

Jaha, imorgon är det dax för skola igen. men jag har elevshowsträning hela dagen så slipper lektioner :D Fast visst ja, jag har muntligt i matte imorgon :S Wish me luck. Jag har egetligen inte så stora problem med matte, men bara tanken av att sitta i en grupp och försöka lösa uppgifter som desutom är nationellt prov känns faktiskt hemskt. Jag vet att det inte är farligt, men jag hatar verkligen sånt här! Fick ialla fall reda på att det var diagram och så, så jag hoppas att det går bra!

Nu ska jag ut i solen igen, men kände att det var på tiden att jag skrev lite!

Puss / J

KOMMENTARER


höhöh de e typ sol varje dag här ! sköönt äntligen lixom ! :D

2008-05-05 // 22:02:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: