Simning i kylan

Ännu en dag. Vad kan man säga? Tiden rinner iväg. Nian är snart slut, och det är sommar!
Eller sommar kanske man inte ska säga just nu. Det ser så härligt ut ute, men egentligen är det bara 10 plus typ. Grymt kallt! Det är rätt fränt hur det kan växla så fort, från 25 grader till 10!

Hade för övrigt livräddningstest på idrotten, och jag fick MVG. Det kändes bra för jag måste ju hålla i mitt MVG som jag har där! Man vill ju inte sänka sitt betyg nu i nian precis. Jag och Sanna som var så nervösa så vi fick gå och kissa flera gånger nästan, men det lönar sig att vara nervös!

Snart bär det av till Tallin på kryssning också. På onsdag närmare bestämt, men jag kommer hem på fredag så jag missar ju bara ca. 2 dagar i skolan.
Vi får hoppas att jag hittar en hel del kläder där, för jag behöver verkligen nytt! Och saker till skolavslutningen också. Men hittar jag inte där så får jag och Sandra storshoppa på kupolen i helgen kanske. Jag mår alltid mycket bättre av att shoppa, och träna!

Nu skulle jag verkligen behöva träna på slöjdprovet jag har imorgon. Tyganalys :S Lika bra att sätta igång!
Undra hur det går med Amandas blonderning också, nyfiken! :D

Puss / J

KOMMENTARER


Dress Like a Princess http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Sov gott

2008-05-12 // 22:41:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: