Min vecka som gått...

Det kanske är dax att skriva lite igen. Jag har inte haft så mycket tid just nu känner jag!
Hur var Tallin då? Jo de var grymt kul. Okej, båtturen kanske inte var den bästa men man sov ju den mesta tiden så. Gick i Tallin en hel dag, och det var grymt fint tyckte jag! Hittade en jacka där även fast kläderna var lite anorlunda mot här, vilket jag kan säga inte så värst snygga. Men tro det eller ej, dom hade Vero Moda där ;) Fast det hette inte de, men ialla fall. Det var där jag hittade jackan.
Sen när vi kom tillbaka till Sverige och Stockholm så var det tänkt att vi skulle gå där i 3 timmar. Men när vi hade kommit så långt som ca. 5 affärer så fick mamma ryggskott! Jag fick nästan utbrott, jag blev så sur. Jag hade sett fram emot den dagen. Så det blev inte mycket gående där. Hittade ialla fall ett linne.

I går då. Jo då var det dax för skolan igen, och jag hade konditionstest. Jag som inte har tränat på 1 månad! Snacka om att jag var nervös, och ont i knät fick jag mitt i alltihop också. Men jag klarade det ialla fall. Sen på kvällen så var det dax för fotbollsträning. Niklas blev verkligen glad att se mig igen. Men det gick sämre. Fick en hostattack i slutet och det ville inte sluta. Så vi får se hur mycket träna av det blir för mig imorgon. Trist men sant. Snart åker jag iväg till doktorn om det inte blir bättre!

Idag har jag bara varit i skolan och trökat! Men vi har bara 6 riktigt skoldagar kvar! 6!!! Känns helt sjukt. Skönt men sjukt...

Bilder från Tallin kommer senare, jag har inte lagt in dom på datan än!

Puss / J

  

KOMMENTARER


höhö ingaa kommentarer men vad tråkiga vänner du har då 8)
haha jag kommenterar iallafall :D
wohoo shoppa yee ;)

2008-05-20 // 17:36:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: