Match

Idag var det den första seriematchen för min del, och det gick inget vidare. Spelade bara i ca 20 minuter och efter det hostade jag som en tok, hade kramp i vaderna och var anmält trött. Så jag är tydligen inte helt frisk. Men hur som helst så vann vi med 2-1!
Sen är det match imorgon också, phu! Jag ska följa med fast jag inte visste om jag orkade, men ja, som Johan sa så följer jag med bara så dom vet att vi har avbytare. sen kanske det bara blir så att jag får spela i 10 minuter, vem vet! Ska försöka få sluta tre imorgon så jag kommer hem tidigare för vi har samling fem!

Nu är det snart dax för mat, vad sägs om grillad kyckling med kroketter? MUMS!

Puss / J

KOMMENTARER


Visst är min pappa bra smart ? ;) .. Det låter gott hörru, själv ska vi grilla kött ;P ..
I miss you

2008-05-25 // 18:31:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: