Lördagsfriande

Nu har vi firat gammelfarmor. Det var faktiskt kul :D Mycket god mat och trevligt att träffa alla!
Hade tipspromenad men det ska vi inte prata om hur det gick x)

Imorgon ska jag njuta av solen och senare så kommer släkten och firar Marcus. Han fyller ju nämligen 18 på måndag! Så snart har jag ännu en att tjata på om skjuts!
Känner mig riktigt tjock den här helgen, så det lär väl bli lite extra träning för min del! Man vill ju inte gå upp till beachen 2008.
Brudarna spelade match mot Hedemora idag också. Dom vann med 1-0 så det känns bra :D

Nu ska jag kolla klart på Sommarkrysset
Puss / J

KOMMENTARER


Då är vi två! Känner mig också tjock, riktigt tjock. Du vill inte se min lista på vad jag har frossat på i helgen :o sockervadd, glass, pizza, glass igen, pizza igen, lasagne, bakelse... you name it! Måste träna. Haha ; )

2008-06-01 // 01:52:43

Jaa det är en jättebra film..så underbar..en film som man måste ha på filmhyllan... :)

Ha det bra!

Kram

2008-06-01 // 17:58:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: