Kryssningsdax

Nu är det snart dax att åka till Tallin. Den här tiden imorgon sitter jag på tåget på väg till Stockholm!
Och jag har inte packat en liten ynka sak! Det kanske är dax snart eller vad säger ni? Det är ju bara det att jag ALLTID tar med mig mer än vad jag behöver. Jag ska vara borta i 2 dagar, men jag kommer ta med mig minst 5 tröjor. Det är ju hopplöst! Får hoppas allt får plats, jag hittar förhoppningsvis någonting där. Och jag ska ju gå i Stockholm i 2-3 timmar på fredag också, så då hittar man förmodligen lite saker där också! :D
Så nu ska jag ner och packa, och mamma ska ringa till Anna-Lena. Jag har nämligen inte fått tillbaka lappen om ledighet än. Och jag lämnade den för en vecka sen? Så nu ska hon bara fråga henne om det är okej, om inte så åker jag ändå. Men varför skulle det inte vara? Nej nu sitter jag och skriver ner alla mina tankar.
Nu måste jag sluta innan det kommer fram något rikigt pinsamt x)

Ses om 3 dagar!

Puss / J

KOMMENTARER


Svar: Haha ja kanske det :D

Ha det så skoj! Klart du borde få ledigt. Annars åker du ändå =) läraren får skylla sig själv, du frågade ju faktiskt om ledighet.

2008-05-13 // 18:57:31

Hur var Tallin då? Antar att du e hemma från Tallin! Jag har med varit där (=

2008-05-18 // 14:02:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: