Fredag

Inte en ända riktig lektion idag, hur låter det? Ganska meningslöst att gå till skolan, men det är ju ändå skönt!
Nu ligger en härlig helg framför mig med mycket sol! Jag lovar att jag ska sova ut, jag är verkligen dötrött!
Imorgon bär det av till Skäve och gammelfarmor. Hon fyller nämligen 90 år, inte illa va? 90 år och helt frisk. Inte senil heller som tur är. Det är ju snäppet värre med gammelmormor om jag säger så x)

Nu sitter jag här och myser i bikini och skoltröjan som är sjukt skön! Legat ute i solen i 2 timmar nu. Sitter och tänker på att om en vecka så har jag sommarlov! Helt sjukt!

KOMMENTARER


Svar: Det var den också :D hihi!

Oj, 90 år. Inte illa! Där ser du, man ska äta mycket frukt och träna bra ; )

2008-05-31 // 01:23:54

göör INTE som jag o min kusin vi e tomater nu vi har bränt oss :s de gör ont :/
Puss

2008-05-31 // 20:04:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: