Elevshow!

Förlåt, förlåt, förlåt! Jag har inte uppdaterat men jag har haft såå mycket att göra! Match i måndags, elevshow resten av dagarna. Man pallar verkligen inte att sätta sig här då!
Elevshowen gick ialla fall super. jag och Sandra skötte om headseten och så, och visst det var lite häktigt ibland men det gick! Slapp skolan och det var bra softa dagar. Gjorde själva programmet som var klockrent ;) Sandra och jag är ett bra team!
Bäst på elevshowen var Talang 2008 ½, Lailas klassrum som vi tyvärr fick lov att ta bort, Bernts idrottslektion, Killbaletten var klockren och Karins löpskola. Linn var precis som Karin! Ni som inte såg det missade verkligen något!
Men nu är ialla fall pressen över, och det känns! Höll på att somna på alla lektioner idag. Luften släpps liksom ur en och allt blir så lätt, och trött blev man!
3 ynka riktiga skoldagar kvar, sen bär det av till stockholm. Okej det är lite längre dit men ändå!
Nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bilddagboken, sen ska jag ut i solen lite mer! 

Btw så har våra klasströjor kommit! Ursnygga ;)

image29

Det ska stå Bättre men snöret ligger ivägen för e:et x) Men det fattade ni nog själva

KOMMENTARER


Coola klasströjor..

Ha en trevlig dag (=

2008-05-29 // 21:17:52

hahahaha kan jag få den ? (a) :) hahaha x) jag gilla den .. den stämme på mej :o

2008-05-29 // 21:46:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: