Dagen som gick... som aldrig kommer mer igen

Jahapp, ännu en dag försvinner lika fort som den kommer! Den här gången var det en fredag! Men det var verkligen en lyckad dag. En otroligt slapp skoldag med sänka skepp på matten, film på både no:n och tyskan, eget arbete på so.n, diskution på svenskan och snack på engelskan. Lät inte det skönt? :P

Ja sen var det ju som sagt Rix fm festival i Falun så jag och pappa åkte dit och kollade. Och det var verkligen tur att vi kom när vi kom, för ca fem minuter senare så var det smockat. men vi kom långt fram och man såg bra! Sen var det bara att vänta tills Erik & Janette (stavning) kom ut. Och sen skulle Ramsells spela i en halvtimme som vanligt, men till sist kom Anders Johansson ut, sen gick allt på räls. Allsång på Empty room och jag kan lova att skriket var högt när EMD kom ut! Dom körde All for love, Alone, Jennie let me love you.
Sen kastade dom ut t-shirtar, och jag tänkte inte en chans att jag får en. Som sagt, första gången - ingen lycka. Sen kom dom ut en gång till och ALLA sträckte upp händerna och jag tänkte nu har jag verkligen ingen chans. Men man ska aldrig säga aldrig för gissa vem som fånga en x) haha!
Riktigt kul var det!

Artister som var där:

Anders Johansson
Velvet
Bröderna Rongedal
Sanna Nilsen
EMD
Alcazar

image27

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: