:D

Väldigt soft dag idag. Var på nå våldinformation på morgonen till halv tio, sen fick vi sluta. Det skulle igentligen hålla på fram till 12.00 och sen så skulle lektionerna starta efter lunch men det var tydligen en vattenskada i skolan så vi kund einte få någon lunch. Så då fick vi sluta :D Då tog vi bussen in till borlänge och åt på Thai <3 GOOOTT!

Snart ska jag iväg och klippa mig. Det blir nog inga stora förändringar, bara klippa topparna. Det är ju så skönt att bara bli ompysslad och få bort det slitna! Jag är inte en sån som vågar på stora saker inte!

Nu har Trisse kommit hem igen :D Han har varit borta i 2 dagar, och jag trodde han var död, fast jag vet att han brukar göra så på somrarna, det är ju normalt för katter! Men jag kan inte intala mig det. Så nu ligger han i soffan och softar. Och jag ska ut i solen nu!

Puss / J

KOMMENTARER


Va härligt att ni slutade så tidigt, och Thai är ju så GOTT :D

Haha nej du, samma här. Jag vågar aldrig göra något drastiskt hos frissan. Men jag funderar på att tona brunt, men jag vet inte om jag vågar! Jag älskar ju att vara blond :D haha

2008-05-09 // 23:25:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: