You know I'm back

I'm home again :D Det blev lite tidigare än vad jag hade tänkt men jag klagar inte, då hinner jag ju lägga in bilder och sånt idag (: (bilddagboken)
Hur har mig helg varit då? Jo den har varit S U P E R ! Jag längtar redan tillbaks till igår. Såg ni mig på tv föresten? Jag blev med, haha!
Dagen började ialla fall med shopping men jag var inte alls på humör för att shoppa. Jag ville bara till Grönan för att se killarna genrepa och träffa Leeniz. Det blev inte förens vid 16.00 tiden jag kom dit och då var det nästan fullt överallt men som tur var hade underbara Leeniz en plats åt mig (: Så där satt vi och vänta på att genrepet skulle börja. Sen när det var över blev det lite flum och sånt sen satte själva programmet igång. Självklart sprang man fram till scenen när grabbarna kom ut och körde Alone. Sen satt vi där och jag fick sjunga i micken på allsång som tv tittarna inte fick se :P
Efter själva programmet så var det signering framme vid scenen och desperat som jag var trängde jag mig fram och fick autograf av alla tre trots att Danny dissa mig första gången och gick åt andra hållet! Lyllo Annika som fick kram och puss på kinden av både Erik och Danis <3 hih!
Sen så var det dax att ta farväl av brudsen men jag hoppas vi ses snart igen för jag hade så grymt kul med er!
Åkte tillbaka till hotellet för att sova och idag åkte vi in till Barkarby outlet där jag hittade en träningsväska, ett linne och trosor.
Efter det åkte vi till Skoklostret. Jag gillar inte guidade turer speciellt mycket men jag gick väl med ändå. Det var ju gratis för mig ändå :P Det tog väl en timme eller så så efter det for vi hem och nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Förvånandsvärt? Nej.
Tack för en underbar dag igår! Jag längtar redan tillbaka till er och superman (Erik, han gjorde faktiskt gesten, så söt. Eller ska jag kalla han Lillen Leeniz? haha) Danis och Matte <3


Bjuder på en bild från igår <3

KOMMENTARER


Åh va roligt :DD nej jag glömde tyvärr hålla utkik, hade helt glömt av att du skulle dit!!

Men va häftigt att du fick sjunga i micken. Och träffa grabbarna liksom... mm! Kul dag.

2008-07-27 // 20:15:12

Hmm Lillens lik, vilka minnen:P

2008-07-28 // 22:10:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: