Training

Nu har jag hunnit träna idag också! Ni vet den där känslan man får efter ett träningspass, den känslan man får som man känner att man kan trycka i sig en godisbit utan att det gör något, den känslan har jag nu. Och förutom de så mår jag så himla bra efteråt också! Tummen upp för träning (Y)
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova för imorgon ska jag ta mig upp någorlunda tidigt och sola och senare under dagen också cykla  iväg till romme för att äta glass med pappa (:  Håll med om att det blir extra gott när man har gjort sig förtjänt utav den!

Godnatt allesammans, sweet dreams (:

Och ett STOOORT grattis till Amanda som kom in på Falu fri trots reservplats, så glad för din skull <3

KOMMENTARER


ÅÅH tack ! älskade unge <3

2008-07-21 // 23:51:33

Godnatt gumman<3

2008-07-22 // 00:14:06

Godnatt gumman<3

2008-07-22 // 00:14:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: