Today

Jag vet, dålig uppdaterning :P Men jag har solat för det mesta och gått med ett leende på läpparna hela dagen tack vara E.M.D och Leeniz, som jag förövrigt saknar så in i norden nu. Och för att inte tala om Maritza! Nej tjejer, snart ska vi ses igen!
Kom hem från träningen för ca. en timme sen. Jag kan säga att det var underbart att få träna igen eftersom jag under helgen inte har gjort något annat än att äta en massa skräp! :P
Och så har jag nyss ätit grillad fläskkotlett med hasselbackspotatis, underbart!!!
Har ni gjort nått skojj idag?

Glassen väntar, dax att kila!

Puss / J

KOMMENTARER


Heeeej, saknar dig så in i norden, hur kul helg som helst. Miss ya, hope to se ya soon! Nu ska jag uppdatera min blogg lite hade jag tänkt :)

2008-07-28 // 22:08:27
Maritza

vi ses snaaaaart ! :D <3

2008-07-28 // 23:54:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: