Sunday

Jag har haft sjukt mycket att göra nu tydligen. Jag har inte änns setat vid datan :O
Följde med mamma på någon marknad igår i Säter vilket visade sig vara en riktig besvikelse. Gick in och handlade på Ica och det blev 3 chipspåsar (!) bara för att ingen tycker om samma typ... Och som toppen på moset träffade jag Karin, vår gamla idrottslärare och tänkte "Nu drar hon väl ut mig på en löprunda på 3 mil när hon ser den här korgen" Vi hade nämligen det nyttigaste i botten och jag kan lova att hon BARA äter nyttigt nästan. haha!
Brorsan hade filmkväll här igår också så någon bra dator och tv kom man inte åt, därav dålig uppdaterning!

Nu ska jag snart ut och gå med min lilla Amanda (:
Hörs lite senare antar jag!

Puss / J

KOMMENTARER


mm chips alltid gott på helgerna..:D sen skäljer man det med Rädd Bull xD



puss gumman <3

2008-07-20 // 13:09:24

TACK GUMMAN<3

2008-07-20 // 23:00:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: