Stressigt

Nu är det mesta klart för morgondagen förutom själva packningen och mina naglar! Jag antar att jag kommer packa med mig en hel massa kläder fast jag bara ska vara borta 2 dagar!
Som ni kanske vet så sticker jag till kära huvudstaden imorgon och återkommer inte förens på måndag igen. Ska bli så skönt att få komma bort och bara njuta av shopping, sol, värme och som avslutning på lördagen, sommarkrysset. Så slå på fyran klockan åtta och spana in mig ;) Eller varför inte E.M.D?

Idag har jag haft mycket för mig. Solat, badat i poolen, handlat tills imorgon, badat Shelly m.m. Nu äntligen har jag tid att sätta mig ner och skriva ett inlägg!

Nu ska jag ner och göra tonfisksallad, MUMS!

See ya on monday

Love / Josefine

KOMMENTARER


Jag bor i Mariestad, vid Vänern. Mittemellan Stockholm och Glteborg, så jag har en bit med bil eller tåg upp till farmor och farfar.

2008-07-26 // 15:41:55
Maritza

sötnos, ha så kul på sommarkrysset :) <333

jag kommer kolla på tv, och leta efter dig :D

pussss

2008-07-26 // 17:53:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: