Shopping och träning

Dagen började med att pappa kom in och väckte mig klockan 10.00, eller snarare Shelly väckte mig med en massa pussar i ansiktet. Kanske inte det trevligaste uppvaknandet men upp kom jag ialla fall.
Senare följde jag med pappa in till borlänge och han släppte av mig på kupolen, så där gick jag i två timmar bland alla kläder och smycken. Med mig hem fick jag en bok och en kofta. Bild kommer senare!

Senare ikväll är det dax för ett stycke fotbollspass ;) Ska bli skönt att få röra på sig lite efter uppehållet. Jag har faktiskt bestämt mig att jag ska ut och gå varje dag, vare sig jag vill eller inte, visst är jag duktig? Jag vill ju inte bli en soffpotatis. Även fast 4 träningspass i veckan borde räcka så känner jag att jag vill röra på mig mer, så varför inte?

Nej nu ska jag sluta skriva en massa skit, vill bara få ur mig lite. Jag har ju trots allt gått två timmar på stan utan att prata med någon :O

Puss / J



Kanske inte världens vackraste bild men x)

KOMMENTARER


Kommer sakna dig också baby <33

2008-07-14 // 16:58:43

Åh va härligt :D jag förvandlas till en soffpotatis på sommaren hehe!

Skynda dig att lägga in bild, nyfiken ju (a)

2008-07-15 // 23:38:06

du skriver int alls bara massa skt :p hahaha

2008-07-16 // 20:28:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: