Lekt med Amanda

Nu har jag varit varit med Amanda hela dagen. Underbart :D
Vi har pratat, ätit bär, ätit glass, gått upp till Mora by och kollat på Mtv, The Hills är ju så bra! haha, jag blir helt såld på serier så jag funderar på att sluta kolla på dom serier som är nya. Ehm, undra hur det ska gå. Jag kanske missar något!
Anyway, ska snart ut och gå för att få bort min extrema träningsvärk som jag fick från igår. Jag lovar, det var verkligen ett jobbigt fotbollspass med mycket styrka och låren känns som två betongblock!
Nej nu ropar mamma, uppdaterar kanske senare!

Puss / J

Föresten, nu är bilden upplagd ;)

KOMMENTARER


venne, men det får vi reda på sen :)



tack att du kommentera gumman (: folk e dåliga på det XD

2008-07-19 // 17:27:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: