Jag är inte död, jag lovar!

Jag är bara väldigt inaktiv. Men jag har absolut ingen lust att sitta vid datorn eller vara inne över huvud taget när det är så fint väder ute. Så om ni undrar vad jag gör om dagarna så är jag ute och solar eller tränar! Ja idag har jag gjort både och. Och inte nog med det så såg jag min katt låg och sov i rabatten, hur underbart söt som helst. Bild kommer senare x)

ja imorgon lär jag vara väldigt inaktiv igen för då kommer moster och kusinerna på morgonen och sen ska jag väl sola, packa och träna. Jag åker iväg till farfar på fredag och stannar till söndag eller måndag. Ska bli underbart att få träffa han igen för jag träffar han högst 2 gånger per år, lite va?
Jag ska nog börja med packningen redan nu. Ni vet ju hur det brukar vara, man tar ALLTID med sig för mycket. Jag kommer antagligen packa för en hel vecka trots att jag bara ska vara borta i 2, högst 3 dagar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: