Det blir aldrig som man tänkt sig,

Antingen blir det bättre eller så blir det sämre :P
Jag vet inte hur det blir idag faktiskt. Amanda har inte hört av sig än och tiden rinner iväg så antagligen blir det ingenting av idag. Alltså kunde jag ha följt med pappa till farmor idag, men istället sitter jag nu här.
Molnen börjar komma och solen får allt mindre plats så man kanske ska passa på att gå ut medans den är framme? Ja jag gör nog det, inge vidare att sitta här heller just nu!
Så vi hörs senare,

Puss / J

Och Leeniz, du är gullig och saknad du med :D <3

KOMMENTARER


Usch tråkigt när det inte blir som man tänkt sig & så sitter man hemma & tråkar =/ det har hänt mig förut.



puss<3

2008-07-29 // 16:19:28

förlåt ! jag har inga pengar på mbilen ...

pappa ville ha mig hmma idag, och vi var och handlade och till farmor och sådär .. jag fick aldrig chansen att ringa :/

2008-07-29 // 18:47:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: