Jaha

Då  va de dax igen! Skolan :'(  Och tror ni inte att läxorna  kommer på en gång också, joo visst! :O
Helt sjukt, men de va faktist helt okej där! Trevligt att träffa alla igen <3

Ännu en vecka har gått, 2008 är inne på vecka 2. Och inte nog med de, nu äre dax att välja framtid också! Varför så tidigt, jag känner mig inte redo att välja gymnasium, linje, jag allt! De är helt sjukt! "/ Men jag tror jag vet va jag ska välja.
Haha, shit, på tal om ingenting så kom helt plötsligt de upp minnen, sånna som man har delat med folk, och tro de eller ej, jag saknar dom! Dom man va bästa vänner med men som helt plötsligt försvann. Jag fattar fortfarande inte vad de va som hände, de bara hände liksom! Jag saknar er, tiderna, ja allt!
Men jag är lycklig, de är jag!  Nå så otroligt!

Brudar, you rock <3

Jag: Vi kommer bli bäst i världen.
Sanna: Världen de äcker inte, Europa!
Jag:  HAHAHAH ASG x)
Sanna:  Eller vadå,är de mindre?  image2

Om man kunde spola tillbaka ! Jag älskar er <3 

Det är sånt här som kallas minnen <3

KOMMENTARER


JAG ÄLSKAR DIG :D

2008-01-12 // 12:12:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: